0

امضای قرارداد برقی کردن خط آهن تهران – شمال

دسته بندی ها : فضای مجازی 25 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 469 بازدید

مدیرعامل راه آهن کشور در گرمسار گفت:این خط اهن پس از گذر از گرمسار ، تهران ، گرگان به سمت اینچه برون کشیده می شود .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسن پورسید آقایی افزود: براساس این قرارداد روس های متعهد شدند تا براساس وامی که به ایران  پرداخت می کنند ، برقی کردن این مسیر انجام شود .

پور سید آقایی خاطر نشان کرد: معاون وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به روسیه مذاکراتی برای دریافت این وام را آغاز کرده و به محض مشخص شدن جزئیات دریافت وام ، عملیات اجرایی طرح آغاز خواهد شد

وی با اشاره به وجود شیب های تند در مسیر راه آهن گرمسار – تهران – شمال گفت : برقی کردن قطارهای این مسیر ، سرعت قطار ها و میزان جابجایی بار و مسافر را افزایش می دهد .

مدیرعامل راه آهن کشور از افتتاح قطار حومه ای سریع السعیر تهران – گرمسار تا شهریور سال آینده هم خبر داد .

وی گفت : بخش  عمده خط چهارم قطار حومه ای سریع السعیر تهران – گرمسار انجام شده و مراحل تکمیلی آن تا خرداد ماه سال آینده به اتمام می رسد .

به گفته وی ، نصب علائم الکترونیکی و تکمیل ایستگاه در طول مسیر هم سه ماه به طول می انجامد و در نهایت شهریور سال آینده قطار حومه ای سریع السعیر تهران – گرمسار تکمیل می شود.

مدیر عامل راه آهن کشور درباره  پروژه برقی کردن قطار مسیر تهران – مشهد هم گفت :  طبق قرار داد مجموعه ریلی تهران – مشهد برقی خواهد شد و با اجرای آن سرعت قطارها به بیش از 200 کیلومتر می رسد و  فاصله زمانی حرکت قطارها به 10 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!