0

همراهی اولیاء با فرزندان در فضای مجازی ضروری است

دسته بندی ها : فضای سایبر 26 دی 1395 مدیر سایبرلا 985 بازدید
 کارشناس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز در جمع اولیا و مربیان دبستان تهذیب استان البرز در خصوص آسیب‌های فضای مجازی گفت: تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی به مراتب بسیار بیشتر از فضای حقیقی است لذا ضرورت همراهی اولیاء با فرزندان در این فضا دو چندان است.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: این کارشناس پلیس فتا اظهار کرد: آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی به خصوص در بین قشر نوجوانان و کودکان یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های جامعه امروز بوده که برطرف کردن این دغدغه‌ها می‌تواند امنیت جامعه را به طور کاملا محسوسی بهبود بخشد که این مهم بایستی با همکاری مهم‌ترین جزو جامعه یعنی خانواده صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: یادگیری استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اولین و مهمترین کاری می‌تواند باشد که اولیاء و مربیان بایستی برای کنترل و مدیریت استفاده فرزندان خود از فضای مجازی انجام دهند.

در ادامه کارشناس فضای مجازی استان البرز به اعتماد اشاره کرد و گفت‌: نقطه اشتراک میان تمام تهدیدات اعتماد زیادی است که کاربران به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارند و یادآور شد که مجرمین اغلب با ایجاد صفحات و واژه‌های جذاب اقدام به تطمیع افراد به خصوص قشر نوجوان می‌کنند.

این کارشناس در پایان یادآور شد: همانطور که والدین نباید فرزندان خود را در فضای حقیقی بگذارند و حتی همبازی آنها شوند، به دلیل گستردگی بی حد و حصر فضای مجازی نیز بایستی توجه به این مهم در این حیطه دوچندان شود، یعنی همراهی با فرزندان ضرورتی است که باید از سوی والدین جدی گرفته شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!