0

علاقمندی غول مخابراتی فرانسه به سرمایه‌گذاری در ایران

شرکت اورنج فرانسه که سالها در تدارک ورود به بازار ایران بوده است، اعلام کرده که مطالعات امکان سنجی برای سرمایه گذاری در شرکت ارتباطات سیار ایران انجام داده است.

به گزارش ایسنا، منابع متعددی به وال استریت ژورنال اظهار کرده اند اورنج تمایل دارد در شرکت ارتباطات سیار ایران سهمی خریداری کند.

این شرکت فرانسوی در بیانیه ای به وال استریت ژورنال گزارشهای مذکور را تایید و اعلام کرد بررسی‌هایی را برای خرید سهم در شرکت ارتباطات سیار انجام داده است زیرا با توجه به برخی از تحریمهای اقتصادی که علیه ایران وجود دارد، فضای کنونی پیچیده است.

به گفته منابع آگاه، اورنج که بزرگترین شرکت مخابرات فرانسه است یکی از شرکتهای اروپایی متعددی است که برای سرمایه گذاری در شرکت مخابرات ایران مذاکره کرده اند.

اورنج در این باره به رویترز اعلام کرد پیش بینی می کنیم این مذاکرات تا چند ماه آینده نهایی شوند.

فرانسه که در زمان مذاکرات هسته ای قدرتهای جهانی با ایران موضع سخت گیرانه ای را اتخاذ کرد بود پس از برداشته شدن تحریمهای غربی در تلاش بوده تا شرکتهای فرانسوی از فرصتهایی که در بازار ایران وجود دارد بهره مند شوند. یک مقام وزارت اقتصاد فرانسه در این باره گفته بود برداشته شدن تحریمها، فرصتهای قابل ملاحظه ای را برای شرکتها به خصوص شرکتهای مخابراتی به منظور شراکت و رشد در ایران فراهم می کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    10 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!