0

نقل مکان کاربران اینستاگرام

اینستاگرام، شبکه اجتماعی با 400 میلیون کاربر در سراسر جهان جزو محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود؛ اما طبق گزارش تحلیل گران شرکت Quintly، باوجود افزایش کاربران، تعاملات اجتماعی در این شبکه رو به کاهش است. این تحقیق از کاهش 33 درصدی خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: طبق گزارش Quintly، کامنت ها و لایک ها 33 درصد کاهش‌یافته‌اند که البته این موضوع را افرادی می‌توانند درک کنند که تعداد دنبال کننده‌های آن‌ها از 100 هزارتا 10 میلیون نفر هستند که حتی این رقم کاهش را بسیار بیشتر می‌دانند؛ اما بااین‌وجود این شبکه اجتماعی هنوز هم در مقایسه با رقیبان خود مانند فیس‌بوک و توییتر، پیشتاز است.

یکی از دلایل کاهش این آمار، گسترده شدن این شبکه است. هرچه تعداد افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی بیشتر شود، کاربران دیگر نمی‌توانند به همه‌ی آن‌ها توجه کنند. طبق گزارش Quintly، یک کاربر شاید صفحات موردعلاقه خود را دنبال کند اما مانند سال‌های پیش در آن‌ها فعال نباشند.

دلیل دیگر این مسئله می‌تواند تبلیغات زیاد و ماهیت بازار گونه‌ای که اخیراً این شبکه اجتماعی به خود گرفته، باشد. تبلیغات در اینستاگرام بسیار موفقیت‌آمیز گزارش‌شده اما ظاهر تبلیغات و مشاهده زیاد آن‌ها در طول روز موجب دل‌زدگی مخاطبان می‌شود و می‌تواند یکی از دلایل بی‌توجهی آن‌ها باشد.

Quintly، پیشنهاد می‌دهد اگر می‌خواهید دنبال کنندگان خود را حفظ کنید سعی کنید اصالت پست‌های خود را حفظ کنید؛ همان چیزی که مخاطب را برای مشاهده آن به آنجا کشانده است. چه یک عکس حرفه‌ای و شخصی به اشتراک می‌گذارید چه تبلیغ یک برند، تلاش کنید پست‌هایتان گرم و خودمانی باشد و بیننده آن را مانند پستی از یک دوستش ببیند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + 14 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!