0

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: امضای قرارداد سفید تخلف است

دسته بندی ها : قرارداد ورزشی 26 خرداد 1394 مدیر سایبرلا 1026 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با بخش 14 و 30 دقیقه شبکه خبر در مورد قراردادهای صوری برخی بازیکنان و اینکه برخی باشگاه‌ها به جای پول به بازیکنان در فصول گذشته خودرو می‌دادند، گفت: با توجه به اینکه هنوز فصل آغاز نشده است برای پیشگیری از تخلفات و ناهنجاری‌ها چند بخشنامه تنظیم کردیم که از طریق دبیرکل فدراسیون به باشگاه‌ها، هیأت‌های فوتبال ابلاغ شده است. عدم توجه به این بخشنامه‌ها باعث تعین مجازات خواهد شد.

وی ادامه داد: در آن بخشنامه‌ها آمده امضای قرارداد سفید چه به نفع یا ضرر باشگاه و بازیکن تخلف است و قراردادها باید شفاف باشد. امضای قرارداد سفید یک تخلف حرفه‌ای است و مطابق قوانین فیفا و قوانین فدراسیون فوتبال با متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه سال‌هاست صحبت از برخورد با متخلفین می‌شود اما برخوردی با آنها نمی‌شود، گفت: ما بر اساس آئین‌نامه کمیته انضباطی و کمیته اخلاق با متخلفین برخورد خواهیم کرد. در آئین‌نامه کمیته اخلاق در ماده 30 و 31 ما در نظر گرفتیم که متخلفین از توبیخ کتبی تا محرومیت مادام‌العمر مجازات شود اما اینکه کدامیک از این مجازات مستحق متخلفین است بسته به نوع دفاعیات و تخلف دارد. با این حال مجازات‌ها از توبیخ شفاهی تا محرومیت و جریمه مالی در نظر گرفته شده است.

محمدزاده در مورد اینکه فصل آینده تخلفات کمتری را شاهد خواهیم بود،‌گفت: در سال 93 کمیته اخلاق تازه تشکیل شده بود و ما با اهالی فوتبال مدارا کردیم اما در سال 94 برخوردهای شدیدی را انجام خواهیم داد و امسال سال برخورد شدید با متخلفین است. دو رایی که برای جاسم کرار و محمد خانزاده صادر شد نشان داد که کمیته اخلاق با هیچ متخلفی تعارف ندارد. ما همچنین پرونده تبانی در لیگ یک را هم با قاطعیت پیگیری می‌کنیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!