0

کلاهبرداری در پوشش آگهی استخدام در نهادهای امنیتی

دسته بندی ها : آگهی تقلبی و پیام جعلی 28 آذر 1396 مدیر سایبرلا 400 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی که در ایلام و شهرستان‌های تابعه با آگهی استخدامی جعلی از مردم کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ جمالی در تشریح این خبر گفت: این فرد در محل کار خود در نت‌سرا با طرح و توزیع فرم‌های جعلی و با ادعای استخدام رسمی و تبلیغات گسترده و ثبت‌نام افراد مخصوصاً بانوان مبالغی تحت عنوان هزینه ثبت‌نام از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: این فرد کلاهبردار که تحت عنوان استخدام در دانشگاه‌های علوم انتظامی و ارتش تبلیغ می‌کرد با دادن کدهای رهگیری جعلی اعتماد افراد را جلب کرده بود.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه شخص کلاهبردار توسط پلیس شهرستان دره‌شهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: متقاضیان استخدام در ادارات دولتی اخبار موثق را از مراجع قانونی پیگیری کنند.

گفتنی است: افرادی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند جهت پیگیری مطالبات خود به اداره اماکن شهرستان دره‌شهر مراجعه نمایند.

این مسئول انتظامی ضمن توصیه به شهروندان از آنان خواست تا اطلاعات خصوصی و شخصی خود را در اختیار افراد غیر قرار نداده تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!