0

آگهی های استخدام مدل خانم در سایت های اینترنتی

دسته بندی ها : آگهی تقلبی و پیام جعلی 4 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 747 بازدید

یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به انحاء مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوء استفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می گردد.

سودجویان در اکثر مواقع از شگرد های یکسان ولی با روش های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند. در یکی از پرونده های مطروحه که اخیراً اتفاق افتاده است، افرادی با راه اندازی یک وب سایت اینترنتی مبنی بر استخدام مدلینگ و آموزش آن ها، اقدام به کلاهبرداری از دختران جوان نموده اند.

برخی از دختران جوان نیز که احساس می کنند با خودنمایی چهره و اندام فیزیکی خود مشهور می شوند، فریب خورده و در مسیر از پیش طراحی شده توسط سودجویان گام برمی دارند. شگرد کار بدین گونه است که سودجویان در ابتدا برای به دام انداختن طعمه های خود در سایت های اینترنتی اقدام به تبلیغ استخدام مدلینگ از بین دختران جوان کرده و سپس به آن ها وعده استخدام در شرکت های اروپایی، ویزای اقامت و دستمزد ماهیانه چند صد دلار را می دهند.

دختران جوان نیز با رؤیای تبدیل شدن به یک مدل معروف و سفر به اروپا، فریب این تبلیغات را خورده و با شماره های اعلام شده تماس گرفته و با مدیران سایت ارتباط برقرار می نمایند. شیادان از دختران جوان می خواهند که برای انجام مراحل استخدام به آن ها اجازه دهند که از آن ها عکسبرداری کرده و آن را برای شرکت های اروپایی ارسال کنند. کلاهبرداران سپس مدعی می شوند که شرکت های به اصطلاح معتبر اروپایی در زمینه مدل و زیبایی، تصاویر را نپذیرفته و از آن ها خواسته اند که تصاویر به گونه ای باشد که آن ها بتوانند فیزیک بدن دختران جوان را به صورت دقیق تری مشاهده کنند؛ در واقع با این ترفند که دختران جوان باید شبیه مدل های اروپایی باشند، اقدام به عکسبرداری به صورت نیم عریان و برهنه از دختران جوان می کنند.

پس از تهیه تصاویر و عکس های دختران جوان، سودجویان و کلاهبرداران با بیان این موضوع که استخدامی در کار نبوده از طعمه های خود می خواهند که تن به خواسته های شیطانی آن ها داده و اگر این کار را انجام ندهند اقدام به انتشار تصاویر خصوصی طعمه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می نمایند.

قربانیان برای اینکه حیثیت خود را حفظ نموده و از اقدامات بعدی کلاهبرداران ممانعت به عمل آورند، تسلیم خواسته ها و نیات شیطانی کلاهبرداران می شوند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!