0

بلاتکلیفی 45000 کارمند قرارداد موقت در وزارت نفت

دسته بندی ها : فضای مجازی 23 دی 1394 مدیر سایبرلا 358 بازدید

جمعی از کارمندان قرارداد موقت وزارت نفت در نامه‌ای به روزنامه کیهان از بلاتکلیفی و سرگردانی خود انتقاد کردند. در نامه این کارمندان آمده است: ما 45 هزار نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت وزارت نفت هستیم که هر کدام دارای 10 الی 20 سال سابقه کار و با مدارک تحصیلی دیپلم تا فوق لیسانس می‌باشیم. ما در دولت گذشته که در سال 91 به دلیل داشتن سوابق کار بالای 10 سال از نیروی تحت پوشش پیمانکار به نیروی قرارداد مدت موقت تبدیل وضعیت شدیم و با خود وزارت نفت قرارداد بستیم. اما با تغییر دولت بعد از گذشت حدود 4 سال همچنان بلاتکلیف و سرگردان هستیم.

در ادامه این نامه آمده است:‌ به دلیل عدم رسیدگی به وضعیت اسفبار ما کارمندان قراردادمدت موقت همگی ناامید و سرخورده شده‌ایم و مشکلات عدیده روحی و روانی برای خانواده‌های ما کارکنان در شرکت‌های تابعه وزارت نفت ایجاد شده است و متاسفانه هیچ‌کسی پاسخگو نیست و هیچ‌گونه توجهی به وضعیت ما نمی‌شود.

وزیر نفت جناب آقای زنگنه معتقد است این نیروها با مصوبه دولت دهم به بدنه نفت اضافه شدند در حالی که حقیقت امر این چنین نیست زیرا که ما از قبل و در زمان وزارت ایشان در دولت‌های هفتم و هشتم و به منظور رفع کمبود نیروی مورد نیاز واحدهای عملیاتی جذب شدیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!