0

وزارت ارشاد مسئول صیانت از فضای مجازی

دسته بندی ها : فضای مجازی 18 دی 1395 مدیر سایبرلا 356 بازدید

سید رضا صالحی امیری ، در حاشیه سفر به مازندران و در جمع خبرنگاران،  درباره برنامه های این سفر، اظهار کرد: با دو برنامه وارد استان شدیم ؛ نخست حضور در همایش ملی نیما یوشیج بود که با همراهی استاندار دلسوز و سختکوش  استان انجام شد و برنامه دوم هم دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر ، نخبگان و ائمه جمعه محترم .

به گزارش مهر، وی در ادامه ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله فاضل، افزود: به دلیل رابطه عاطفی که با آیت الله فاضل داشتم همیشه به ایشان علاقه مند بودم و از وجود ایشان بهره مند شدم . آیت الله فاضل  قبل  و بعد از انقلاب از نمادهای دینی استان و شهرستان بابل بودند، شخصیت فرهیخته ای که با داشتن  درجه اجتهاد کمترین ادعایی نداشت و قرب الی الله  را محور کار خود قرار داده بود. نسل جوان زمان ما از معرفت ،  شخصیت ایشان بهر مند شد و به خاطر دارم که در دوران دبیرستان در یکی از حجره های مدرسه صدر به خدمت ایشان می آمدیم و ایشان با خواندن روایات ما را ارشاد می کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه فضای مجازی، گفت: ما در شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیس جمهور و حضور  سران قوا و مسئولین کشوری است در بحث های جدی و سیاستگذاری  و حوزه برنامه های نظارتی – صیانتی اقدام می کنیم.

صالحی امیری ادامه داد: از جمله مصوبات جدی که داشتیم ، مقرر شد برای صیانت از فضای مجازی و  سالم سازی  محیط ، وزارت ارشاد مسئولیت نظارت بر صاحبان خبرگزاری ها، کانال های خبری و کانال های تلگرامی را  عهده دار شود . اما در سطح کشور  نیازمند برنامه ریزی های  جامع و همه جانبه برای صیانت ، پالایش و سالم سازی شبکه های  اجتماعی  و مجازی  برای بهره برداری  نسل جوان هستیم .

وی در ادامه گفت: در این راه نیازمند برنامه های بلند مدت هستیم، در عین حال اقدامات را  شروع و از هفته گذشته اطلاعیه ای در فضای مجازی برای ثبت نام صادر کردیم  و در آینده نزدیک مردم شاهد برکات این اقدامات خواهند بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!