0

هشدار دادستان کل کشور درخصوص سارقان حرفه ای

دسته بندی ها : فضای مجازی 4 مهر 1394 مدیر سایبرلا 483 بازدید

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پس از جلسه ستاد مبارزه با جرائم خاص که امروز (شنبه) برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره موضوعات مورد بحث این جلسه اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد که نظارت‌ها و کنترل‌های نیروی انتظامی نسبت به سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار افزایش یابد و بنای ما در بخش‌های انتظامی و قضایی، تشدید برخورد با سارقین بویژه سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای است.

به گزارش تسنیم، دادستان کل کشور گفت: در بحث نگهداری سارقان در زندان نیز، بر خلاف سایر زندانیان که عفو و مرخصی شامل حالشان می‌شود، دادستان‌ها سراسر کشور باید دقت کنند که این دسته از افراد نتوانند از مرخصی استفاده کنند زیرا آزاد شدن و میدان دادن به اینها، امنیت مردم را مختل می‌کند.

به گفته رئیسی تاکید بر استفاده از بسیج مردمی و همکاری نیروی انتظامی با قوه‌قضائیه نسبت به جمع‌آوری به ادله جرم و کمک به قضات برای تصمیم گیری از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

دادستان کل کشور به مسئله ضابطین در قانون جدید آئین دادرسی کیفری اشاره کرد و گفت: با توجه به آئین‌نامه دادرسی کیفری حتماً از این پس باید تمام نیروهایی که با دستگاه قضایی کار می‌کنند و عنوان ضابطی دارند دارای کارت ضابطیت باشند. روند صدور کارت ضابطیت عملاً از امروز در سراسر کشور آغاز شده تا تمام نیروهایی که با دادگستری‌ها و دادسراها کار می‌کند اعم از ضابط عام و خاص دارای مشخصات و کارت شناسایی باشند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!