0

هتک حیثیت با انتشار تصاویر خصوصی در شبکه های اجتماعی

دسته بندی ها : انتشار تصاویر خصوصی 15 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 554 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با به دست آوردن تصاویر خانوادگی و خصوصی یکی از شهروندان و انتشار آن در فضای مجازی باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی وی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم که از اقوام نزدیک شاکی می‌باشد شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس فتا صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از ارتکاب عمل مجرمانه را اختلاف خانوادگی با شاکی عنوان داشت.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با بیان اینکه عکس‌ها و اطلاعات خصوصی خود را در اختیار دیگران حتی اقوام و دوستان نگذارید، گفت: انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی اشتباه است چرا که با انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی دسترسی دیگران به آن راحت می‌باشد و از این طریق می‌توانند برای شما مزاحمت ایجاد نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!