0

آخرین وضعیت «پسر تلگرامی»

رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به آزادی جوان موسوم به «پسر جنجالی تلگرام» با قرار وثیقه، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده وی و انگیزه او از اقدام دردسرسازش را تشریح کرد.

به گزارش سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از تسنیم، سردار کمال هادیانفر با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده پسر جنجالی تلگرام که انتشار عکس‌هایش با تعدادی از دختران در شبکه‌های اجتماعی خبر ساز شده بود، اظهار کرد: در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد جوانی که تحت عنوان پسر جنجالی تلگرام در رسانه‌ها معروف شده بود، تخلفاتی را انجام داده است و شواهد و قرائن نشان می‌دهد که وی شخصاً بخشی از این اطلاعات جنجال‌آفرین را منتشر کرده است.

رئیس پلیس فتا ناجا ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده این جوان به انگیزه بزرگنمایی اقدام به انتشار این مطالب و اطلاعات زده بود و برای قاضی پرونده نیز محرز شده است که وی بخشی از این اطلاعات را شخصاً و به منظور بزرگنمایی منتشر کرده است.

وی گفت: این جوان تا پیش از عید در بازداشت به سر می‌برد ولی پیش از آغاز سال نو با قرار وثیقه مناسب آزاد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!