0

دوئل اینترنتی زوج جوان در انتشار تصاویر خصوصی یکدیگر!

دسته بندی ها : انتشار تصاویر خصوصی 2 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 937 بازدید

زن و مرد جوان که در آستانه جدایی و طلاق از هم بودند با انتشار عکس‌های خصوصی یکدیگر در تلگرام و ارسال آن برای دوستان و اقوام، همدیگر را به دردسر انداختند.

به گزارش جام‌جم ، اوایل دی امسال زنی جوان با حضور در پلیس فتای استان گلستان از انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در تلگرام خبر داد و گفت: من با شوهرم اختلاف‌هایی دارم و قصد دارم از او جدا شوم اما نمی‌دانم چه کسی عکس‌های خصوصی مرا در تلگرام منتشر کرده و با نوشتن پیام‌های غیراخلاقی درباره من آن را برای دوستان، خانواده و اقوامم ارسال کرده است. این موضوع منجر به آن شده که برای من مشکلاتی به وجود آید و آبروی خانوادگی‌ام به خطر بیفتد. نمی‌دانم چه کسی به این کار دست زده و این چنین برایم مزاحمت ایجاد کرده است .

در حالی که پلیس فتا در جستجو برای دستگیری این متهم اینترنتی بود، مردی با حضور در پلیس فتا شکایت مشابهی را مطرح کرد. بررسی روی این پرونده نشان می‌داد شاکی، همسر این زن بوده که عکس‌های خصوصی او نیز منتشر شده است.

ماموران فتا به تحقیقاتشان ادامه دادند تا این که به سرنخ‌هایی دست یافتند که مشخص کرد این زوج برای انتقام، عکس‌های خصوصی یکدیگر را منتشر کرده‌اند بنابراین هر دو متهم با قرار قانونی بازداشت شدند. آنها در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند چون در حال جدایی از یکدیگر بودند، به همین دلیل تصمیم به انتقام از یکدیگر گرفته‌اند. بنابراین اطلاعات و عکس‌های خصوصی یکدیگر را در تلگرام برای اقوام، خانواده و دوستانشان ارسال کرده بودند تا یکدیگر را متهم کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 + 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!