0

دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار تصاویر

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار تصاویر زن جوان در فضای سایبری خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح خبر گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و درخواست رسیدگی به شکایت خود را داشت .

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت، مدتی است که فردی ناشناس با ارسال مطالبی خارج از شئونات و تهدید به انتشار تصاویر مزاحمم می‌شود و اسباب ناراحتی و سوءظن همسرم را نسبت به من فراهم کرده است.

سرهنگ جهانشیری تصریح‌کرد: با توجه به اظهارات شاکیه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان فتا چهار نفر شناسایی و دستگیر شدند که یک نفر از این متهمین  ضمن اظهار بی‌اطلاعی از موضوع مدعی گردید چرا که دستگیری وی مصادف با شب دامادی وی بوده و ‌خواستار آزادی خود بود و ادعا داشت، من به اتفاق خواهر زاده‌ام که به مناسبت ازدواجم به وی وعده یک آبمیوه دور همی را داده بودم و دوست وی که پسری چهارده ساله و دیگری پسر 17 ساله و بچه محلمان بود به اتفاق راننده پراید مسافر‌کش از همه جا بی‌خبر در پی وصول طلب دوست خود به مکانی که وی نشانی داده رفته تا طلبش را وصول کنیم و تحت عنوان قرض مبلغی را برای خرید انگشتر نشان به من بدهد.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان پس از بررسی‌های لازم موفق به شناسایی و دستگیری متهم اصلی به نام یونس گردیدند. یونس که 28 سال سن داشت با دیدن شواهد موجود ضمن اعتراف به جرم، پرده از راز خود برداشت و گفت، همسرم را بسیار دوست داشتم تا اینکه دوست وی (شاکیه) با تاثیر روی وی باعث جدایی من از همسرم شد و من برای تلافی،عکس‌های وی (شاکیه‌) را از داخل گوشی همسرم برداشتم و با ایجاد مزاحمت برای وی و تهدید به انتشار عکس‌های شاکی به قصد مزاحمت و اخاذی داشتم و برای اینکه مرا نشناسد یکی از دوستان قدیمی‌ام را فریب داده و به بهانه وصول طلبم به مکان مورد نظر فرستادم.

سرهنگ جهانشیری در ادامه این پرونده اظهار کرد: متهمین پس از تکمیل پرونده جهت اخذ تصمیم نهایی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با توجه به افزایش برخی پرونده‌ها با موضوع اخلاقی‌، گسترش اخلاق و ایجاد فرهنگ سایبری را در بین کاربران یاد‌آور شد و گفت: از کاربران محترم درخواست دارم فرصت ایجاد شده را با خصومت‌های شخصی و نسبت‌های ناروا در فضای سایبری زایل ننمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!