0

مذاکرات زودهنگام نفتا در مکزیک/اصلاح پیش از موعد یک قرارداد تجاری

دسته بندی ها : قرارداد تجاری, قراردادهای حقوقی 17 آبان 1396 مدیر سایبرلا 491 بازدید

مقامات مکزیکی، کانادایی و آمریکایی بخشی از دور بعدی مذاکرات اصلاح قرارداد «تجارت آزاد آمریکای شمالی» را اندکی زودتر از جدول زمان‌بندی و در ۱۵ نوامبر، آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، پنجمین دور مذاکرات نفتا قرار است در ۱۷ تا ۲۱ نوامبر در مکزیکوسیتی برگزار  شود؛ هر چند به گفته ۴ مقام آگاه که درخواست کردند نامی از آنها برده نشود، گروه‌هایی از این ۳ کشور، دیدارهای خود را از ۱۵ نوامبر آغاز خواهند کرد.

یکی از این مقامات گفت: برخی از موضوعاتی که در طول این روزها احتمالا مورد بحث قرار خواهد گرفت، نساجی، خدمات، بازار کارگری و مالکیت معنوی خواهد بود که البته احتمال زیادی وجود دارد که موضوعات دیگری نیز اضافه شود.

وزارت اقتصاد مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرد: دور پنجم مذاکرات طبق برنامه در ۱۷ نوامبر آغاز خواهد شد و برخی از گروه‌ها می‌توانند کمی قبل‌تر، برای بازنگری موضوعات مذاکره‌کنندگان ارشد با هم دیدار کنند.

یکی از مقامات آگاه گفت: مذاکره‌کننده ارشد دیدارهای خود طبق برنامه از ۱۷ نوامبر آغاز خواهند کرد و برگزاری دیدارهای آماده‌سازی در قبل از این تاریخ امری غیرمعمول نیست.

مقام آگاه دیگر گفت: این تاثیر اساسی‌ای بر روند مذاکرات نخواهد داشت.

یکی از رایزنان آمریکا که با این روندها آشنایی دارد، گفت: طبق آن‌چه من شنیده‌ام، آنها قرار است مذاکرات مربوط به نساجی را زودتر از زمان‌بندی آغاز کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده − یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!