0

امضای دومین قرارداد توتال فرانسه در صنعت نفت ایران/ اینبار پتروشیمی

پس از امضای قرارداد توسعه بخش فراساحلی فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری توتال فرانسه، دومین قرارداد با یکی از شرکت‌های معتبر و زیر مجموعه توتال فرانسه هم در صنعت پتروشیمی ایران امضا شده است.

به گزارش انرژی نیوز، بر این اساس یکی از شرکت‌های پتروشیمی فعال در عسلویه پس از مدت‌ها گفتگو با شرکت فرانسوی CECA، قراردادی برای خرید و تامین «مولکولارسیو» برای یکی از واحدهای فرآیندی خود امضا کرده است.

ارزش این قرارداد حدود 20 میلیون یورو برای خرید یک‌هزار و 350 تن «مولکولارسیو» اعلام شده اما اهمیت این قرارداد آن است که در دوران تحریم شرکت‌های پتروشیمی امکان خرید «مولکولارسیو» با استاندارد بالا از شرکت‌های اروپایی را نداشته که در نهایت با ورود به پسابرجام امکان امضای این قرارداد فراهم شده است.

شرکت فرانسوی CECAمتعلق به گروه  ARKEMA وابسته به گروه توتال فرانسه اخیرا با همکاری «اکسنس»Axens  فرانسه موفق به امضای یک قرارداد توسعه‌ای در صنعت پتروشیمی شده و حتی عملیات اجرایی این پروژه هم اخیرا آغاز شده است.

جزئیات کامل تر این توافق به زودی منتشر می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!