0

قرارداد رنو، در آستانه امضا است

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 6 آذر 1395 مدیر سایبرلا 486 بازدید

در شرایطی که حدود دو ماه از توافقنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رنو برای همکاری مشترک می‌گذرد، طبق گفته مدیرعامل این سازمان، دو طرف احتمالا ظرف یکی دو هفته آینده، این توافقنامه را به قرارداد تبدیل خواهند کرد.

به گزارش دنیای افتصاد، آن طور که منصور معظمی مدیرعامل سازمان گسترش در گفت‌وگوی چندی پیش خود عنوان کرد، توافقنامه با رنو در اواخر نوامبر امسال (مطابق با یکی دو هفته ابتدایی آذر ماه) به قرارداد تبدیل خواهد شد.این توافقنامه که در جریان نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس میان سازمان گسترش و رنو به امضا رسید، همکاری مشترک دو طرف را در پی خواهد داشت.

بر این اساس، رنو با سهمی 60 درصدی در توافقنامه موردنظر، به نوعی حضوری مستقل را در خودروسازی ایران تجربه خواهد کرد و سازمان گسترش به مرور زمان سهم 40 درصدی خود را به این خودروساز فرانسوی واگذار خواهد کرد. اگرچه مسوولان سازمان گسترش می‌گویند طبق توافقنامه امضا شده، سایت بن رو (متعلق به سایپا) در اختیار رنو قرار خواهد گرفت، با این حال هنوز این موضوع به تایید رسمی سایپایی‌ها نرسیده است.

البته چه بن رو در اختیار رنو قرار بگیرد و چه نه، لطمه‌ای به حضور مستقل این شرکت فرانسوی در خودروسازی کشور نخواهد خورد، زیرا رنویی‌ها در هر صورت سایتی اختصاصی را برای تولید محصولات موردنظر خود دست و پا خواهند کرد.اگر آن طور که مدیرعامل سازمان گسترش گفته، قرارداد با رنو طی یکی دو هفته پیش رو امضا شود و بن رو نیز در اختیار رنویی‌ها قرار گیرد، احتمالا از اواخر سال آینده، همکاری مشترک دو طرف وارد فاز اجرایی خواهد شد.تا به امروز حضور پژو در خودروسازی ایران پس از دوران تحریم، قطعی شده و صحبت از حضور شرکت‌هایی مانند فولکس واگن و فیات نیز هست.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + 20 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!