0

اجرای قرارداد مدرک دوگانه دکتری میان دانشگاه‌های "شریف" و "مکوآری استرالیا"

“تنویر شاهد”، مدیر منطقه‌ای دفتر امور بین‌الملل دانشگاه استرالیا ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف با دکتر “موقر”، مدیر امور بین‌الملل، دکتر معصومیان، مشاور امور بین‌الملل و دکتر مهرانی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، این جلسه به منظور پیگیری و عملیاتی‌سازی قرارداد دوره‌های مدرک دوگانه میان دانشگاه صنعتی شریف و مکوآری برگزار شد. به گفته دکتر مهرانی، موانع موجود برداشته شده است و به زودی اولین گروه از دانشجویان دانشگاه شریف برای این برنامه طی یک فراخوان انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیر منطقه‌ای دفتر امور بین‌الملل دانشگاه استرالیا نیز از حضور هیأتی دیگر از دانشگاه مکوآری در نوامبر سال جاری که شامل معاون پژوهشی این دانشگاه خواهد بود خبر داد. در این جلسه مقرر گردید ارائه‌ای در خصوص دوره‌های مدرک دوگانه با دانشگاه مکوآری داده شود. دوره‌های جابه‌جایی کوتاه مدت دانشجو میان دو دانشگاه نیز در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، همکاری‌های پژوهشی میان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه مکوآری، به‌خصوص در حوزه سلامت و امنیت سایبری در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

لازم به ذکر است که دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون تفاهم نامه و قرارداد مدرک دوگانه دکتری با دانشگاه مکوآری امضا کرده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!