0

قرارداد تامین قطعات مجتمع پارس جنوبی با شرکتهای داخلی امضا می شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 19 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 548 بازدید

قرارداد تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با شرکتهای سازنده داخلی امضا می شود.

شانا: مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، امروز (شنبه، ١٨ اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: با توجه به پیگیریهای انجام شده در سال گذشته، قرارداد ساخت کارتهای الکترنیک و پمپهای رفت و برگشتی با شرکتهای سازنده داخلی امضا می شود.

مسعود حسنی افزود: افزون بر موارد یادشده، تفاهمنامه شناسایی، یکسان سازی و تجمیع اتصالات، تجهیزات ابزار دقیق و مبدلهای حرارتی نیز با شرکتهای داخلی امضا می شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم همچون سالهای گذشته و در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، فعالیتهای یادشده برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بیافزاید.

به گفته مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، برگزاری جلسه با شرکتهای تولید کننده داخلی و اهدای لوح به ٩ سازنده که کالای آنها طی یک سال گذشته ساخته شده و مراحل تائید و آزمایش میدانی را با موفقیت پشت سر گذرانده از دیگر برنامه های این آیین است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده + هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!