0

عامل هک تلفن همراه دستگیر شد

کارآگاهان پلیس فتای یزد فردی را که اقدام به هک کردن تلفن همراه یک خانم در فضای مجازی و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی اش کرده بود دستگیر کردند.

پلیس فتا: سرهنگ “حسین رضایی” رئیس پلیس فتا استان یزد درباره این خبر گفت: چندی پیش بود که خانمی 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از هک شدن تلفن همراهش در فضای مجازی توسط فردی طرح شکایت کرد.

رضایی ادامه داد: شاکیه به افسر پرونده گفت:”مدتی است که شبکه اجتماعی تلفن همراه من توسط فرد دیگری هک شده و او به تمامی اطلاعات شخصی من دست پیدا کرده و من را به انتشار تصاویر خصوصی­ ام در فضای مجازی تهدید کرده است”.
سرهنگ رضایی افزود: کارآگاهان پلیس فتا پس از بررسی موضوع و تحقیقات فنی و پلیسی، متوجه شدند که متهم با هک کردن شبکه اجتماعی (تلگرام) شاکیه به اطلاعات شخصی وی و همچنین تصاویر خصوصی اش دسترسی پیدا کرده است.

رضایی گفت: ماموران پلیس فتا در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهم به هویت “ص.ب” 32 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.
وی، افزود: متهم در بازجویی های کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشود و به هک کردن شبکه اجتماعی تلفن همراه شاکیه و دسترسی به تصاویر شخصی وی و همچنین تهدید وی به انتشار تصاویر خصوصی اش اعتراف کرد.

متهم در بازجویی های خود به افسر پرونده گفت:”مدتی پیش در تالار گفت و گو در فضای مجازی تلفن همراه با این خانم دوست شدم و پس از آن با هک کردن شبکه اجتماعی تلفن همراه وی به اطلاعات شخصی اش دست پیدا کردم و او را تهدید کردم چنانچه به خواسته های شیطانی من تن ندهد تصاویر وی را انتشار خواهم داد.”

رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان از شهروندن خواست: از ذخیره اطلاعات شخصی و همچنین تصاویر خصوصی خود در تلفن همراه اجتناب کرده و بدانند که دوستی با افراد غریبه در فضای مجازی و تالارهای گفت­گو نتایج خوشایندی را در پی نخواهد داشت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!