0

کشف سرقت اینترنتی 110 میلیون در مازندران

رئیس پلیس فتای مازندران، از شناسایی و دستگیری متهم به برداشت غیر مجاز و سرقت اینترنتی به ارزش 110 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ”حسن محمدنژاد” در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی براینکه از طریق پیامک متوجه شده است، فردی ناشناس در چندین مرحله به صورت اینترنتی از حساب بانکی اش، 110 میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده است. موضوع در دستور کار کارشناسان و کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای مازندران،تصریح کرد: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های فنی و اطلاعاتی موفق شدند، متهم به سرقت اینترنتی را که با اقدامات مجرمانه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی کرده بود را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ محمدنژاد، افزود: متهم در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف کرد، شاکی از بستگانش و از کسبه بازار می باشد و وی نیز با سوء استفاده از اعتماد وی، پس از چندین مرحله خرید شارژ از شماره کارت و رمز دوم حسابش، در اقدامی غیرقانونی و در فرصتی مناسب به حساب بانکی اش دستبرد زده است.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس پلیس فتای مازندران به شهروندان هشدار داد: هرگز رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند تا زمینه برای تحریک دیگران به ارتکاب جرم فراهم نشود.

وی به شهروندان توصیه کرد: همواره با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیتی حساب بانکی خودرا بالا ببرند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + 20 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!