0

ماجرای آگهی شیطانی و مزاحمت از طریق فضای مجازی

فردی که با درج آگهی دروغین باعث سلب آسایش شهروند همدانی شده بود توسط پلیس فتای همدان دستگیر شد.

پلیس فتا: سرهنگ “اکبر امینی” با اعلام این خبر افزود: با مراجعه شهروند همدانی و ارائه شکوائیه ای مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی گفت:در تحقیقات مشخص شد شخص یا اشخاصی ناشناس با درج آگهی در وب سایت های مختلف و قیمت گذاری بسیار پایین و ثبت شماره تلفن شاکی قصد آزار و اذیت وی را داشته اند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات تکمیلی محرز شد شماره شاکی به طرق مختلف در فضای مجازی انتشار یافته است.
وی تصریح کرد: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، فردی که با دانش بالای رایانه ای قصد پاک کردن ردپاهای خود را داشت شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم ابتدا هرگونه ارتباط خود را با پرونده انکار ولی در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و از انجام این عمل خود ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که هرگونه مزاحمت و انتشار اکاذیب در فضای مجازی جرم محسوب می شود و با مجرمان در چارچوب قانون به شدت برخورد خواهد شد گفت:در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به پلیس فتا استان همدان با شماره تلفن 0812182675 گزارش دهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!