0

دستگیری مزاحم سایبری شبکه اجتماعی بی تالک

فرماندهی انتظامی شهرستان فسا فارس از کشف یک فقره پرونده ایجاد مزاحمت توسط پلیس فتا در آن شهرستان خبر داد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا: سرهنگ “علی شیبانیان” گفت: فرد جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان فسا مراجعه و شکایتی را علیه فردی ناشناس که از طریق نرم افزار شبکه اجتماعی بی تاک برای وی مزاحمت ایجاد کرده بود، مطح کرد.

وی ادامه داد: شاکی جوان پرونده بیان کرد مدت 2 سال است که مزاحمت های این فرد ناشناس برای خانواده وی مشکلات زیادی را ایجاد نموده تا جایی که تصمیم به پیگیری آن کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان فسا افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی اظهارات شاکی و از طریق اقدامات فنی موقعیت مکانی متهم را در شبکه اجتماعی بی تاک شناسایی و هویت وی را مشخص کردند.

سرهنگ شیبانیان بیان کرد: پس از احضار متهم به پلیس فتا در تحقیقات،‌وی به جرم خود اقرار و اذعان کرد، به علت اینکه یکی از دوستانش وی را تحریک کرده که شوهرش با یکی از اقوام شاکی اختلاف دارد، تصمیم به این کار گرفته و سعی کرده است با این انگیزه شوم از خانواده شاکی انتقام بگیرد.

وی اظهار کرد: متهم در مواجهه حضور با خانواده شاکی از دروغ های دوستش مطلع شد و از آنها طلب بخشش کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان فسا خاطر نشان کرد: بعضی از کاربران فضای مجازی با تصور اینکه شناسایی نمی شوند دست به این گونه اقدامات و با انگیزه انتقام جویی می زنند، در حالی که پلیس فتا همواره بیدار و هوشیار بوده و تخلف آنها را در فضای سایبری رصد خواهد کرد.

سرهنگ شیبانیان گفت: شاید این اشخاص اگر صحت موضوع را از طریق مشورت و صحبت با خانواده و یا فرد مقابل انجام دهند اینگونه مشکلات را شاهد نباشیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 − هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!