0

سارق اینترنتی 24میلیون ریالی در چنگال پلیس

رئیس پلیس فتا شهرستان ملارد گفت: عامل برداشت غیرمجاز 24 میلیونی ریالی دستگیر و به دادسرا تحویل شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سروان ذبیح اله قاسمی اظهار کرد: فردی با طرح شکایت در مرجع قضایی و مراجعه به پلیس فتا شهرستان ملارد عنوان داشت که مبلغ 24 میلیون ریال بدون اطلاع از حساب بانکی وی خارج شده است و این در حالی است که کارت بانکی او در اختیار فرد دیگری قرار گرفته است. وی افزود: با تشکیل پرونده، اقدامات فنی و استعلامات لازم صورت پذیرفت که در نهایت متهم که بعدا مشخص گردید از همکاران نامبرده می باشد و با در دست داشتن کارت بانکی قربانی و تعریف رمز دوم از طریق درگاه اینترنتی از حساب وی برداشت نموده است.

سروان قاسمی ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم احضار و با رویت مستندات به دست آمده توسط پلیس فتا راهی جز بازگویی حقیقت نداشت که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل گردید.

رئیس پلیس فتا شهرستان ملارد در اختیار قرار دادن کارت بانکی را به دیگران اشتباه دانست و گفت: در صورت ناچاری سریعا نسبت به تغییر رمز اول و دوم اقدام گردد تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!