0

ضرب‌الاجل پلیس فتا برای صفحات جعلی در فضای مجازی

دسته بندی ها : فضای مجازی 30 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 913 بازدید
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا: صفحاتی که از سوی برخی کاربران در شبکه های اجتماعی با نام پلیس فتا ایجاد شده است به زودی مسدود و با متصدیان آن ها مطابق قانون برخورد می شود.
 
سرهنگ علیرضا آذردرخش در گفتگوی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: متاسفانه در برخی از شبکه های اجتماعی با  سوءاستفاده از آرم، تصاویر، عنوان و سمت شاغلین پلیس فتا سعی دارند تا اعمال غیر قانونی را رسمی جلوه دهند و اعتماد کاربران را بدست آورند.
 
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: بنابر قانون مجازات اسلامی هر کس بدون سمت رسمی، خود را در مشاغل دولتی اعم از کشوری یا لشگری و انتظامی دخالت دهد یا معرفی نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد و چنانچه برای دخالت یا معرفی خود در مشاغل مزبور سندی جعل کرده باشد مجازات جعل را نیز خواهد داشت.
 
آذردرخش با بیان اینکه برخی کاربران به خاطر جهل به قانون از نام و نشان پلیس فتا سوء استفاده می کنند افزود: جهل به قانون رافع مسئولیت نیست و این افراد باید در اسرع وقت نسبت به حذف این صفحات از شبکه های اجتماعی موبایلی اقدام نمایند و در صورت ادامه فعالیت آن‌ها در این صفحات، از سوی پلیس فتا شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می شوند.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!