0

شکایت جمعی از کارمندان از شرکت اپل

دسته بندی ها : قرارداد کار 13 مرداد 1393 مدیر سایبرلا 997 بازدید
شرکت اپل apple

شرکت اپل با یک شکایت بسیار بزرگ به دادگاه فراخوانده شده است که در یک سوی آن بیست هزار کارمند و کارگر این شرکت قرار دارند.

به گزارش ایتنا از رایورز، این کارگران پس از سه سال تلاش سرانجام موفق شدند تا مباحث مطرح شده در سال ۲۰۱۱ را به دادگاه بکشانند.

شکایت این افراد مبنی بر و سه مورد کلی است که نخستین مورد آن عدم شفافیت قوانین رفتار اپل با کارمندان این شرکت است که البته کم‌اهمیت‌ترین مورد این شکایت نیز محسوب می‌شود.

مورد دوم مربوط به زمان استراحت و صرف وعده غذایی است که کارمندان و کارگران اپل معتقدند که مسئولان این شرکت رد بازه‌هایی حتی در طول یک روز به آنها اجازه داشتن یک استراحت برای صرف غذا را نداده‌اند و در بسیاری از روزها نیز افراد به مدتی ۷ ساعت، بدون داشتن یک استراحت میان کار برای صرف مواد غذایی به فعالیت ادامه داده‌اند یا به عبارت بهتر مجبور به ادامه فعالیت بوده‌اند.

مورد سوم نیز به زمانی که مسئولان فروشگاه‌ها و مراکز پخش اپل برای بازرسی کارگران از آنها می‌گرفته‌اند بازمی‌گردد که معمولاً بیش از نیم ساعت در روز بوده است و پس از پایان ساعات کاری آنها انجام می‌شده و هیچ حقوقی بابت این حضور اجباری به این افراد داده نمی‌شده است.

شرکت اپل هنوز به این شکایت عکس‌العمل خاصی نشان نداده است.

جالب است بدانید که در میان شاکیان، علاوه بر کارگران و کارمندان رده پایین و متوسط، مهندسین تازه‌وارد شرکت نیز به چشم می‌خورند که این موضوع نشانه از حاد بودن ماجرا دارد

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!