0

سرمایه تان در آپشن لژیون در معرض خطر است, احتیاط کنید!

تله سرمایه گذاری, فریب و اغوا, کلاهبرداری مالی و اقتصادی

شرکت آپشن لژیون به آدرس وب سایت optionslegion.com یکی دیگر از شرکت هایی است که با ادعای سرمایه گذاری در بازارهای مالی، املاک، طلا و رمزارز در حال جذب سرمایه کاربران است.

در معرفی این شرکت گفته شده یک کارگزاری است که در کشور قبرس به ثبت رسیده و صرافی آن در کشور امارات قرار دارد و با کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه، سوئیس و آمریکا مبادلات مالی دارد  در حالی که مستنداتی در رابطه با فعالیت های این شرکت موجود نبوده و بدون ارائه مجوز و با تبلیغات در فضای مجازی در حال جذب سرمایه کاربران ایرانی است.

این شرکت به منظور درآمدزایی خود بسته های سرمایه گذاری را ارائه نموده که میزان سرمایه گذاری در آنها از 500 تا 5000 دلار و سود ماهیانه از 5 درصد تا 9 درصد تعیین شده است که بیشتر به منظور جذب مخاطب بوده و غیرمنطقی است. این شرکت به شیوه طرح های پانزی مشوق و پورسانت هایی را برای افزایش اعضا در نظر گرفته و در ازای جذب زیرمجموعه تا سطوح نامحدود وعده پرداخت پورسانت را داده است. این بدان معنا است که تمرکز شرکت در درآمدزایی بر جذب اعضا است و ادعای فعالیت مولد اقتصادی براین اساس مورد تردید است.

نکته دیگر پرداخت پورسانت براساس طرح باینری است. بازاریابان با ایجاد تعادل یک به یک بدون محدودیت در تعداد سطوح 10 درصد پورسانت تا سقف های معین در بسته های سرمایه گذاری به صورت هفتگی دریافت خواهند کرد. استفاده از طرح باینری به تنهایی شائبه هرمی بودن طرح آپشن لژیون را مطرح می سازد.

مجموع برآوردها از اقدامات شرکت از جمله عدم ارائه مجوز برای فعالیت شرکت در ایران، مجهول بودن فعالیت شرکت، پرداخت سود نامتعارف از منابع نامشخص، عدم ارزش واقعی بسته های آموزشی ارائه شده توسط شرکت و تشویق و تحریک افراد به سرمایه گذاری به مبالغ بالاتر ریسک بالای سرمایه گذاری و متضرر شدن سپرده گذاران را مطرح می سازد.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه + شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!