0

درج آگهی استخدامی در روزنامه ها, ترفند جدید شرکت های هرمی

این بار این مجرمان به شگردهای جدیدی روی آورده اند و آن, جذب افراد از طریق انتشار آگهی های استخدامی در روزنامه های کثیرالانتشار است.

به گزارش سایبرلا به نقل از ایران هشدار, شرکت‌های هرمی در کشور ما چند دهه‌ای است که فعالیت خود را آغاز نموده‌اند و هر بار با استفاده از شگردهای جدید اقدام به فریب و جذب افراد کم تجربه و ناآگاه نموده‌اند.

فروش محصول، جذب سرمایه با وعده سودهای بالا، فروش سهام شرکتهای خارجی همگی از ترفندهایی است که در این سال ها توسط عوامل این شرکتها برای جذب افراد مورد استفاده قرار گرفته است.

این بار این مجرمان به شگردهای جدیدی روی آوردهاند و آن جذب افراد از طریق انتشار آگهی های استخدامی در روزنامه های کثیرالانتشار است. عوامل این شرکت ها آگهی های استخدامی را در بخش نیازمندیهای روزنامه ها و مجلات منتشر کرده و طعمه های خود را از بین افراد کم سن و سال که نیاز فوری به کسب درآمد دارند، انتخاب مینمایند.

در قرار ملاقاتهای ترتیب داده شده دقیقاً به روش شرکت هرمی کوئست با دادن وعدههای درآمدی دروغین و ترسیم آیندهای خیالی اقدام به اغوای این افراد شده و با سوءاستفاده از نیاز فوری درآمدی و مشکلات مالی آنان، آنها را در جهت منافع سودجویانه خود هدایت مینمایند.

با توجه به غیرقانونی بودن فعالیت شرکتهای هرمی در داخل کشور و آثار نامطلوبی که فعالیت در این شرکتها با خود به همراه دارد، لازم است افراد آگاهی خود از ترفندهای مورد استفاده این شیادان را افزایش داده تا آنها نتوانند هر بار با استفاده از روشهای جدید و زدن نقابی متفاوت اقدام به سوءاستفاده از هموطنان به ویژه قشر جوان ما نمایند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!