0

شناسایی گرداننده سایت فیلم های غیر اخلاقی در کرمانشاه

دسته بندی ها : فضای مجازی 20 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 1037 بازدید
رئیس پلیس فتا کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل انتشار فیلم غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد. سرهنگ علی شفیعی درتشریح این خبر اظهار داشت، در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، وبلاگی را شناسایی کردند که اقدام به قرار دادن فیلم غیر اخلاقی می نمود لذا موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هایی از ایجاد کننده وبلاگ  به دست آورند  که با این سرنخ ها متهم شناسایی و کلیه تحرکات وی در فضای مجازی رصد شد.
این مقام مسئول تصریح کرد:باهماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ایجاد وبلاگ دانلود فیلم های غیراخلاقی اعتراف کرد و عنوان داشت: صرفا جهت کنجکاوی دست به این اقدام زده است.

“شفیعی”ضمن بیان این که فرد دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد :پلیس فتا با رصد فضای مجازی جلوی هرگونه اقدام ناشایست و هنجارشکنی را قاطعانه خواهد گرفت تا فضایی امن برای خانواده ها و استفاده کننده ها از اینترنت فراهم آورد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه سایت، وبلاگ و … که اقدام به فعالیت های غیر مجاز در سایت‌ها و فضای مجازی می کنند  با درج آدرس سایت در بخش ارتباطات مردمی وب سایت www.cyberpolice.ir در ایمن سازی فضای مجازی به پلیس فتا یاری رسانند.

منبع:پلیس فتا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!