0

سامانه الکترونیکی زندانیان دربند اجرا می شود

دسته بندی ها : فضای مجازی 9 آذر 1394 مدیر سایبرلا 489 بازدید
معاون قضایی و اجرایی احکام سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از اجرای سامانه الکترونیکی برای زندانیان دربند خبر داد.
به گزارش مهر، سیروس شیخ پور شامگاه دوشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ساری افزود: با اجرای سامانه الکترونیکی زندانیان دربند بخش زیادی از زندانیان در بیرون مراحل قانونی مجازات خود را طی خواهند کرد.
وی کاهش جرائم کیفری را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است دانست و گفت: در قوانین جدید مجازات اسلامی و کیفری قوانین جایگزین زندان خواهیم داشت تا شمار زندانیان کاهش یابد و اگر جایگزینی‌ها انجام شود دیگر زندانی نخواهیم داشت.
 شیخ پور، استفاده از تعلیق قانون مجازات، مجازات جایگزین حبس، استفاده از سامانه الکترونیکی، استفاده از آزادی مشروط، استفاده از اختیارات قاضی، رعایت حقوق شهروندی، شورای حل اختلاف و… و. را از موارد جایگزین کیفری برای کاهش زندانیان برشمرد.
وی بابیان این‌که افزایش جمعیت زندانیان دربند علاوه بر کمبود فضا مشکلاتی را برای فعالیت‌های اصلاحی و آموزشی در زندان‌های کشور فراهم می‌کند تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای حبس‌های جایگزین استفاده شود.
در این مراسم ۱۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در مازندران آزاد شدند
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!