0

رفع فیلتر فیس‌بوک و توئیتر بستگی به نظر کمیته فیلترینگ دارد

دسته بندی ها : فضای مجازی 20 آبان 1395 مدیر سایبرلا 415 بازدید
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیلتر فیس‌بوک و توئیتر در کمیته فیلترینگ تصمیم‌گیری شده و همین کمیته نیز باید درباره رفع فیلتر آنها تصمیم‌گیری کند.

 

فارس: محمود واعظی در یک نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات درباره وعده دولت برای رفع فیلتر فیس‌بوک و توئیتر اظهار داشت: فیلتر فیس‌بوک و توئیتر در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده و همان کارگروه نیز باید برای رفع فیلتر آنها تصمیم‌گیری کند و دولت یازدهم در این باره وعده‌ای نداده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: وعده دولت یازدهم به مردم این بود که آنچه که مورد استفاده مردم است و برای افزایش آگاهی جامعه بدون محتوای غیراخلاقی لازم است فیلتر نشود که روی وعده خودمان مانده‌ایم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!