0

خودکشى نافرجام دختر جوان در پى انتشار تصاویر خصوصی

دسته بندی ها : انتشار تصاویر خصوصی 19 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 453 بازدید

فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام از شناسایى و دستگیرى عامل هتک حرمت و انتشار تصاویر خصوصى دختر جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی این عمل مجرمانه دختر جوانی قصد خودکشی داشت.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ محمد یزدانى در تشریح این خبر گفت: آقاى میانسالى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان تربت جام مراجعه نمود و در دادخواهى خود تقاضاى شناسایى و برخورد قانونى با مجرم سایبرى ناشناسى را داشت که با انتشار تصاویر خصوصى خانواده و دختر وى قصد هتک حرمت خانواده‌اش به ویژه دختر وى در بین اهالى روستا را داشته و همین امر موجب شده تا دختر وى که قربانى اصلى این نقشه شوم و انتشار تصاویر بوده است دوبار دست به خود کشى نافرجام بزند.

وی افزود: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان زبده در پلیس فتا شهرستان تربت جام اقدامات فنى و تخصصى خود را آغاز و در پى یافتن عامل انتشار تصاویر،‌ متهمى را که قصد پاک نمودن رد پاى خود را داشت؛ شناسایى و دستگیر نمودند.

سرهنگ یزدانى تصریح کرد: با توجه به بررسى‌هاى صورت گرفته‌ پس از شناسایى هویت عامل انتشار تصاویر با هماهنگى قضایى متهمى در همین رابطه دستگیر شد.

این مقام انتظامى خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده که 27 سال سن داشت، علت انتشار تصاویر را بهم خوردن نامزدى‌اش با دختر شاکى بیان داشت و انگیزه اصلى خود را ایجاد جو بدبینى و لکه‌دار نمودن دامان دختر شاکى با انتشار شماره تلفن و تصاویر خصوصى و خانوادگى شاکى در فضاى سایبر و شبکه‌هاى اجتماعى به قصد انتقام گیرى عنوان داشته است.

این مقام انتظامى یادآور شد: فضاى سایبر مکان مناسبى براى تسویه حساب شخصى نیست و کاربران محترم به خاطر داشته باشند هرگونه انتشار تصاویر بدون رضایت صاحب آن مطابق قانون جرایم رایانه اى مشمول مجازات خواهد بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!