0

تهدید به انتشار عکس هاى خیالى و ایجاد مزاحمت

فرمانده انتظامى شهرستان نیشابور از دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى سایبرى براى زن جوان در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسین بیات مختارى در تشریح خبر گفت: با توجه به ارجاع دستور قضایى مبنى بر شناسایى و دستگیرى عامل مزاحمت‌هاى زن جوان رسیدگى به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت، مدتى است در شبکههاى اجتماعى و فضاى سایبرى از خطى ناشناس، فردى با تهدید به انتشار عکسهایم درخواستهاى نامشروعى را دنبال مىکند که این موضوع پریشانى خاطر خانواده‌ام را موجب شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان نیشابور در پى بررسى‌هاى صورت گرفته و تحقیقات به عمل آمده توانستند عامل مزاحمت هاى اینترنتى را شناسایى و با هماهنگى قضایى به مکان پلیس فتا دلالت نمایند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: متهم به نام امیر‌حسین 18 ساله با مشاهده ادله غیر‌قابل انکار پلیس اعتراف نمود، از کودکى از دختر فامیل‌مان و برخورد و اخلاق خوبش خوشم مى‌آمد اما به دلیل اختلاف سنى زیادى که با او داشتم مسلما بیانش هم موضوعى خنده‌دار بود، به همین خاطر پس از گذشت چند سالى با در دل داشتن عشق و علاقه قدیمى، سعى کردم وى را در فضاى سایبرى دنبال نمایم و باخطى ناشناس، شاکى را تهدید به انتشار عکس‌هایش مى‌کردم و به نوعى مزاحم وى مى‌شدم اما تهدید به انتشار عکس فقط موضوعى براى تهدید وى بود و من هرگز عکسى از وى در اختیار ندارم!

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم به همراه پرونده متشکله، تحویل مقام قضایى گردید.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: با توجه به رشد جرایم سایبرى در حوزه اخلاق، عدم توجه به هشدارهاى پلیس و ناآگاهى از نحوه مواجهه با مجرمین به ویژه در جرایم اخلاقى تبعات بسیار سوئى براى قربانیان که عمدتا بانوان محترم مى‌باشند، دارد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + بیست =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!