0

خانه‌های مُد از ارائه تصاویر غیر اخلاقی و غیر شرعی در شبکه‌های مجازی خودداری کنند

کارگروه ساماندهی مد و لباس در ابلاغیه‌ای به تمام مزون‌ها و خانه‌های مُد، آورده است: مزون‌ها و خانه‌های مُد از ارائه هرگونه تصاویر نامناسب، غیر اخلاقی و غیر شرعی در شبکه‌های مجازی خودداری کنند.

فارس: ابلاغیه‌ای از سوی واحد نظارت و ارزشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس به مؤسسات، مزون‌ها و خانه‌های مُد مبنی بر رعایت شاخص‌ها و شئونات اسلامی در طراحی و تولید و تبلیغات صادر شد.

در این اطلاعیه که توسط مدیر نظارت و ارزشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس و به نام هر یک از مسئولان و مدیران مؤسسات و خانه‌های مُد که به نحوی از این کارگروه دارای مجوز فعالیت بوده و یا در مسیر اخذ مجوز هستند صادر شده، آمده است:

به استناد آیین نامه ضوابط و مقررات راه اندازی مؤسسات و خانه‌های مد و لباس و شرایط ابلاغی مقتضی است نسبت به رعایت شاخص‌ها و شئونات اسلامی در طراحی و تولید آثار حوزه مد و لباس و اخذ نشان شیما اقدام کنید.

همچنین با توجه به توسعه شبکه‌های مجازی لازم است در صورت عضویت در آن شبکه‌ها از ارائه هرگونه تصاویر نامناسب، غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با شئونات اسلامی خودداری و عملکرد تبلیغی خود را منطبق با اصول و چارچوب ضوابط قانونی لحاظ کنند.

یاد آوری می‌شود، خانه‌های مد و مزون‌ها باید برای اخذ مجوز فعالیت به کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده − 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!