0

حمله هکرها به سیستم رزرو هتل‌های ترامپ

دسته بندی ها : فضای مجازی 22 تیر 1396 مدیر سایبرلا 293 بازدید

هکرها با حمله به سرویس رزرو اتاق هتل‌های متعلق به ترامپ، حجم زیادی از اطلاعات پرداخت‌های مشتریان هتل‌های رئیس‌جمهور فعلی آمریکا را سرقت کردند.

به گزارش فارس، مهمانان 14 هتل متعلق به ترامپ به علت همین حمله هکری شاهد سرقت اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری خود بوده اند.

وب سایت هتل های ترامپ با انتشار بیانیه ای خبر مذکور را تایید کرده و افزوده که هکرها توانسته اند به سیستم رزرو هتل های متعلق به دونالد ترامپ دسترسی غیرمجاز پیدا کنند.

بر اساس بیانیه یاد شده این رویداد مربوط به ماه قبل است و پیش از این هم هکرها توانسته بودند اقدام هکری مشابهی را علیه مشتریان هتل های ترامپ انجام دهند.

هکرها توانسته اند به سیستم رزرو اتاق هتل Sabrea Hospitality Solutions نفوذ کنند که توسط تمامی هتل های تحت تملک ترامپ مورد استفاده قرار می گیرد. اطلاعات سرقت شده مربوط به 15 درصد از کل رزروهای انجام شده از طریق سیستم Sabrea Hospitality Solutions است.

تحقیقات در مورد ماهیت و ویژگی های فنی این حمله هکری ادامه دارد. اما هنوز عوامل آن شناسایی نشده اند. مجموعه هتل های متعلق به ترامپ به دنبال سرقت اطلاعات کارت های اعتباری حدود 70 هزار مشتریشان در ماه می سال 2014 هم مجبور به پرداخت حدود 50 هزار دلار غرامت شده بودند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!