0

جزئیات قرارداد شفر با استقلال و شروط تمدید

دسته بندی ها : خدمات حقوقی تخصصی, قراردادهای حقوقی 12 مهر 1396 مدیر سایبرلا 488 بازدید

وینفرد شفر با قراردادی دوساله به استقلال پیوسته است اما قرارداد او در سال دوم مشروط است و اگر اتفاقات مدنظر مدیران باشگاه نیفتد این قرارداد در سال دوم اعتباری نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، شرط و شروط استقلالی‌ها برای سرمربی جدیدشان کم نیست. از همراه نداشتن دستیار و تصمیم‌گیری‌های دیگر مدیران باشگاه در مورد مسائل مربوط به سرمربی که بگذریم آنها شرایط فنی هم برای حضور شفر داشته‌اند. شرایطی که البته ماندن یا نماندن این مربی را در فصل بعد مشخص می‌کند.

 استقلالی‌ها که می‌دانند با توجه به وضعیت فعلی استقلال در لیگ برتر این تیم شانسی برای قهرمانی ندارد یکی از شروط شان برای ماندن شفر کسب یک جام است و البته مشخص است که این جام فقط می‌تواند جام حذفی باشد. آنها همچنین برای لیگ شرط گذاشته اند که استقلال با سرمربی جدیدش باید میان سه تیم اول لیگ قرار بگیرد و به بیانی دیگر بتواند سهمیه آسیایی کسب کند. در صورتی که این دو اتفاق بیفتد شفر به صورت اتوماتیک قراردادش برای فصل دوم هم تمدید خواهد شد و این مربی با دو برابر رقم فعلی قراردادش یعنی مبلغ ۶۰۰ هزار دلار در استقلال خواهد ماند و در غیر این صورت باید از این تیم جدا شود.

اولین دیدار استقلال با سرمربی جدیدش مقابل فولاد خوزستان خواهد بود و شفر برای رسیدن به جایگاه مدنظر مدیران باشگاه چندان فرصت اشتباه ندارد چون استقلال منصوریان به اندازه کافی اشتباه کرده و فرصت‌ها را از دست داده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!