0

بوئینگ و همکاری نزدیک با دولت آمریکا برای نهایی کردن قرارداد با ایران

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 23 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 481 بازدید

مدیرعامل شرکت بوئینگ میگوید که این شرکت در حال همکاری نزدیک با مقامات دولت جدید آمریکا برای نهایی کردن قرارداد فروش هواپیما به ایران است.

به گزارش فارس، خبرنگار بلومبرگ گزارش داد، مدیرعامل شرکت آمریکایی بوئینگ می‌گوید که درحال همکاری نزدیک با دولت جدید آمریکا هستند تا قرارداد فروش هواپیماهای مسافربری به ایران را نهایی کنند.

علیرغم اینکه قرارداد میان ایران و بوئینگ پیش از این نهایی شده است اما با روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، اجرای کامل این قرارداد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

شبکه سی ان بی سی اخیرا گزارش داده بود که توافق شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا با ایران برای فروش 80 فروند هواپیمای مسافربری اگرچه موضوع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نبوده است اما همچنان احتمال به هم خوردن این قرارداد وجود دارد.

این دیدگاهی است که از سوی کارشناسان مؤسسه مشاوره‌ای تیل در آمریکا ارائه شده است.

مؤسسه مشاوره‌ای تیل تاکید کرده، دولت ترامپ عمیقا قصد دارد تا مناقشات خود با تهران را تشدید کرده و از سوی دیگر در طرف ایرانی نیز گروه‌هایی وحود داردند که همین هدف را دنبال کرده و از آن استقبال می‌کنند.

در ماه دسامبر شرکت بوئینگ از نهایی‌ شدن قرارداد فروش 50 فروند هواپیمای بوئینگ 737 و 30 فروند هواپیمای بوئینگ 777 خبر داد.

 
 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!