0

قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید کشور در پردیس امضا شد

قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید کشور با ارزش سرمایه‌گذاری یک هزار و 530 میلیارد ریال در پردیس امضا شد.

خبرتهران: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در حاشیه جلسه با شرکت کوزوو پارس از عقد 18 تفاهم‌نامه خبر داد و اظهار داشت: بعد از گذشت هشت ماه از سال 94 امروز نخستین قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش یک هزار و 530 میلیارد ریال نهایی و در 18 پروژه با حضور نماینده شرکت کوزوو پارس امضا شد.

حسین رجب‌صلاحی افزود: این قراردادها چندین جنبه مثبت برای شهر جدید پردیس دارد که آن ساخت اکثر واحدهای تجاری در فاز 11 و در زون افتتاح است و ما نیاز زیادی به ساخت آن‌ها داشتیم تا زمانی که متقاضیان در واحدهای خود مستقر می‌شوند، از این بابت مشکلی نداشته باشند.
رجب‌صلاحی تصریح کرد: طی قراردادهای منعقد شده، شریک کاری ما باید 11 فضای روبنایی که شامل هشت مدرسه، یک درمانگاه، یک کلانتری و یک مسجد است، را در فاز 11 را بسازند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: طی توافقات صورت گرفته، مساحت کلی زمینی که در این پروژه در اختیار شرکت کوزوو پارس قرار می‌گیرد، 18 هزار و 833 مترمربع است که در کل، زیربنای تجاری 60 هزار و 871 مترمربع خواهد بود.
وی افزود: درصد مشارکت با این شرکت نیز با توجه به ساخت 11 واحد روبنایی 50 درصد مساوی با سازنده بوده و شرکت عمران شهر جدید پردیس موظف است طی دوره 15 ماهه مشارکت این پروژه‌ها را به اتمام برساند.
رجب‌صلاحی تصریح کرد: طی توافق، شرکت همکار باید در فاز اول تمام نیروی خود را برای ساخت واحدهای تجاری زون 4 افتتاح به کار گیرد؛ همچنین خدمات روبنایی از جمله مدارس، مسجد، درمانگاه و کلانتری این منطقه را نیز ساخته و زودتر از موعد تحویل دهد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص وجود قراردادهایی از این دست نیز اظهار کرد: در حال حاضر، فاز اول هشت قرارداد دیگر در مرحله تهیه نقشه‌های اجرایی و تدوین مراحل ابتدایی است؛ اگر این پروژه‌ها ثبت شود، پیش‌بینی می‌شود، امسال نزدیک به 3 تا 4 هزار میلیارد ریال فقط در بخش مشارکت با بخش خصوصی قرارداد منعقد شود که در کنار این طرف مقابل ساخت، خدمات روبنایی را نیز به عهده خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: مزیتی که این قراردادها دارد، این است که بیشتر مشارکت‌کنندگان از پیمانکاران بزرگ مسکن مهر شهر جدید پردیس هستند و دلیل آن هم این است که قیمت تمام‌شده برای آن‌ها بسیار پایین‌تر از سرمایه‌گذاران خارج از شهر تمام می‌شود؛ چون دیگر نیازی به تجهیز کارگاه ندارند و از نیروها و امکانات خود در این پروژه‌ها استفاده می‌کنند.
رجب‌صلاحی ادامه داد: اولویت اول ما پیمانکاران حاضر در پردیس هستند اما با توجه به وجود ارزش افزوده بالا در پردیس شرکت‌های زیادی قصد مشارکت دارند که می‌توانند با حضور در شرکت عمران پردیس از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!