0

آخرین وضعیت قرارداد رنو/ ایدرو و احتمال اندک واگذاری زیرمجموعه سایپا

معاون وزیر صنعت، با اعلام آخرین وضعیت قرارداد رنو فرانسه با ایدرو ، از احتمال اندک واگذاری سایت بن رو به رنو خبر داد.

علت تأخیر شرکت بن رو در تولید مشترک رنو و ایدرو به دلیل مخالفت مدیرعامل سابق سایپا نبود بلکه با توجه به حضور چند زیرمجموعه سایپا در ترکیب سهامداری بن رو، از لحاظ فنی توافقی برای واگذاری به صورت مشترک انجام نشده است.

گروه میثاق: به گزارش بورس‌پرس، محسن صالحی نیا در مورد قراردادهای خودروسازان با شرکای خارجی با محوریت رنو فرانسه گفت: علت تأخیر شرکت بن رو در تولید مشترک رنو و ایدرو به دلیل مخالفت مدیرعامل سابق سایپا نبود بلکه با توجه به حضور چند زیرمجموعه سایپا در ترکیب سهامداری بن رو، از لحاظ فنی توافقی برای واگذاری به صورت مشترک انجام نشده است.

وی  با اعلام احتمال اندک واگذاری بن رو به رنو، ادامه داد: درحالی مدیران ارشد رنو در این هفته به ایران می آیند که دو پیشنهاد ارایه شده ، مورد پذیرش قرار گرفته است که اولی تاسیس شرکت مشترک تا پایان سال میلادی 2017 و دومی ایجاد مرکز مهندسی مشترک رنو و ایدرو است. در این میان مذاکرات برای ایجاد زیرساخت‌ها در جریان بوده و برای تولید مشترک، دو سایت دیگر به رنو پیشنهاد شده که در حال بررسی است.

به گفته صالحی نیا، زمان بندی پلت فرم برای تولید خودرو در کلاس A و به همراه 5 مدل خودرو در کلاس B و B+ درجریان است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!