0

برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مادر زن

دسته بندی ها : فضای مجازی 26 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 386 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب مادرزن خود نموده بود.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم توزیع بسیار زیاد کارت‌های بانکی در بین مردم، متاسفانه عده‌ای به علت عدم آگاهی از نحوه استفاده آن دچار مشکلات فراوانی از جمله سرقت از حساب بانکی می‌شوند.

وی با اشاره به پرونده‌ای که در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفته بود، گفت: با بررسی‌های فنی و پلیسی توسط کارشناسان این پلیس متهم شناسایی گردید و با دستور مقام قضایی به این پلیس احضار که در تحقیقات به عمل آمده از وی مشخص گردید متهم داماد شاکیه می‌باشد.

این مقام  ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در مواجه با مدارک و مستندات به بزه ارتکابی اقرار و اعلام داشت که بنده از سادگی و عدم آگاهی مادر زن خود سوء استفاده کرده و با ترفندی اطلاعات کارت بانکی وی را به دست آورده و اقدام به برداشت و خرید اینترتی از حساب وی نمودم.

سرهنگ کوره بلاغی با بیان اینکه متاسفانه یکی از مهمترین علل برداشت‌های غیر مجاز از حساب بانکی اعتماد به اطرافیان و نزدیکان می‌باشد، به شهروندان توصیه کرد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده و برداشت‌های غیر مجاز تحت هیچ شرایطی اطلاعات کارت‌های بانکی خود از جمله رمز اول و دوم، تاریخ انقضاء و … در اختیار دیگران قرار نداده و پس از انجام تراکنش‌های بانکی رسیدهای دریافتی را با دقت امحاء نمایید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده + 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!