0

برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی دوست ثروتمند

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت میلیونی از حساب دوست ثروتمند خود کرده بود در زاهدان خبر داد.

پلیس فتا: سرهنگ دوم کارآگاه “سید محمد حسینی پور” در تشریح این خبر گفت:خانمی به این پلیس مراجعه و ضمن طرح شکایت مبنی بر برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب بانکی اش درخواست بررسی و رسیدگی کرد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت:بررسی های تخصصی انجام و مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اینترنتی از سایت های معتبر فروش شده است و با پیگیری سرنخ ها،مشخصات و آدرس پستی فرد خریدار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به منظور ارائه توضیحات به این پلیس احضار شد.

وی افزود:متهم که خانمی جوان و دوست صمیمی و مورد اعتماد شاکی بود در اعترافات خود گفت:دوستم به من اعتماد زیادی داشت و ازآنجا که سواد کافی برای انجام امور بانکی را ندارد اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار من قرار داد تا برخی از کارهای وی را انجام دهم من نیز با توجه به ثروتی که دارد گمان نمی کردم متوجه کسر این مبلغ از حساب خود شود از این اطلاعات سوء استفاده کردم و اقدام به خرید چند فقره کالای منزل از سایت های معتبر فروش کردم.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی ، از شهروندان خواست:چنانچه به هر دلیلی ناچار شدند اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار دهند بلافاصله نسبت به تغییر رمز کارت خود اقدام کنند تا از بروز چنین سوء استفاده هایی جلوگیری شود

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!