0

اف‌بی‌آی جزئیات حمله هکری روسیه را منتشر کرد

امنیت فضای سایبری, هک و نفوذ

وزارت امنیت ملی و اداره فدرال تحقیقات آمریکا گزارشی مشترک از آنچه جزئیات حمله هکری روسیه به آمریکا خوانده شده، منتشر کردند.

به گزارش  فارس، اداره فدرال تحقیقات آمریکا (اف‌بی‌آی) و وزارت امنیت ملی آمریکا، پس از چند هفته ادعای کاخ سفید مبنی بر در دست داشتن روس‌ها در حمله هکری به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکایی‌ها، اسناد ادعای خود را منتشر کرد.

در این اسناد، آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند که نحوه هک شدن ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون را نشان می‌دهند.

این گزارش 13 صفحه‌ای جزئیات فنی شهروندان و نظامیان روس برای «استفاده از شبکه‌های مرتبط با انتخابات آمریکا و همچنین مقامات، سیاستمداران و بخش خصوصی آمریکا» را نشان می‌دهد.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه ضمن اخراج 35 دیپلمات روس و تحریم 6 مقام روس، گفته بود که جزئیات اقدامات «شریرانه» روس‌ها را نیز منتشر می‌کند تا دیگر کشورها بتوانند در آینده در برابر چنین حملاتی از خود دفاع کنند.

در گزارش مزبور، یک گروه هکری به نام «حمله جمعیت» که مرتبط با سرویس فدرال امنیت روسیه است، به عنوان یکی از چند گروه روسی دخیل در حمله به انتخابات آمریکا معرفی شده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!