0

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی رئیس و خرید ارز دیجیتال

دسته بندی ها : فضای مجازی 13 بهمن 1396 مدیر سایبرلا 355 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی رئیس خود به صورت اینترنتی و خرید ارز دیجیتال نموده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و اعلام داشت که با اخذ پرینت از حساب بانکی خود متوجه شدم که مبلغ 100 میلیون ریال در چندین مرحله به صورت اینترنتی برداشت شده است.

وی افزود: در روند رسیدگی به پرونده مشخص گردید که برداشت‌ها در جهت خرید ارز دیجیتال از یک فروشگاه مجازی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی متهم شناسایی و به این پلیس دلالت داده و در تحقیقات بعمل آمده از وی اعلام داشت که بنده از اعتماد رئیس خود سوء‌استفاده نموده و اطلاعات کارت بانکی وی را به دست آورده و در اسرع وقت اقدام‌ به خرید ارز دیجیتال از حساب بانکی ریس خود نمودم.

سرهنگ کوره بلاغی تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده از حساب‌های بانکی رمز‌های خود را به صورت دوره‌ای تغییر داده و برای آگاهی از برداشت‌های صورت گرفته حتما سامانه پیامکی مربوط به حساب‌های خود را فعال نمایید.

سرهنگ کوره بلاغی تاکید کرد: اطلاعات حساب‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و امورات بانکی را خودتان شخصا انجام دهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده + 20 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!