0

برداشت غیرمجاز نوه از حساب بانکی پدربزرگ

ماموران انتظامی شهرستان زابل،فردی را که با سوء استفاده از اطلاعات بانکی پدربزرگش، مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال را به صورت غیر مجاز از حساب وی برداشت کرده بود،دستگیر کردند.

پلیس فتا: سرهنگ “محمدنوربخش” فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت:با توجه به دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی کارشناسان پلیس فتا از حساب شاکی پرونده مشخص شد مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال به صورت غیر مجاز طی چند تراکنش از حساب وی برداشت شده است.

نوربخش با اشاره به انجام اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس فتا،از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز خبر داد و گفت: این فرد که نوه شاکی بوده پس از دستگیری توسط پلیس ،در تحقیقات فنی به این موضوع اشاره کرده که با توجه به اینکه رمز عابر بانک پدربزرگ وی در کنار کارت بانکی او بوده ،با برداشتن آن اقدام به برداشت غیر مجاز به مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال کرده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!