0

راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی

دسته بندی ها : جرایم اینترنتی و رایانه ای 29 دی 1397 مدیر سایبرلا 673 بازدید
بیتکوین - ارز دیجیتال - سایبرلا

تمامی کسب و کارهای الکترونیکی که متقاضی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می باشند، می توانند از طریق پنل کاربری خود پس از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی نسبت به انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی مورد نظر خود اقدام نمایند.

به گزارش ایران هشدار- به اطلاع کلیه کاربران محترم نماد اعتماد الکترونیکی می رساند؛ در راستای فراخوان اعلام شده توسط این مرکز (فراخوان عمومی دعوت از شرکت های PSP مجاز به انجام فعالیت)، به اطلاع می رساند تمامی کسب و کار های الکترونیکی که متقاضی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می باشند، می توانند از طریق پنل کاربری خود پس از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی نسبت به انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی مورد نظر خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیکی سداد (sadadpsp.ir) به عنوان اولین شرکت PSP، آماده ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به متقاضیان می باشد. بدیهی است سایر شرکت های PSP مجاز نیز به محض برقراری ارتباط سیستمی با این مرکز در فهرست شرکت های مجاز قرار خواهند گرفت

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!