0

کلاهبردار کافی نت های شاهرود، دستگیر شد

رئیس پلیس فتای سمنان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار سابقه دار کافی نت های شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش سایبرلا (CYBER–LAW) به نقل از پلیس فتا: سرهنگ “سید علی میر احمدی” در همین خصوص اظهار داشت: مدیر یکی از کافی نت های شهرستان شاهرود با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری فردی ناشناس خبر داد.

وی به موضوع این پرونده اشاره و اضافه کرد: متهم با مراجعه به کافی نت ضمن جلب اعتماد شاکی، پس از چند فقره خرید اینترنتی به مبلغ یک میلیون 200 هزار ریال از حساب بانکی کافی نت، بدون تسویه حساب و پرداخت وجه، مغازه را ترک کرده بود.
میراحمدی به تحقیقات مقدماتی پلیس در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: در همین حین یکی دیگر از مدیران کافی نت های شاهرود مراجعه و شکایتی مشابه با مبلغ یک میلیون 600 هزار ریال مطرح کرد.

به گفته این مسئول انتظامی، تحقیقات تخصصی ماموران پلیس فتا به شناسایی کامل هویت متهم انجامید و با هماهنگی قاضی پرونده این کلاهبردار سابقه دار دستگیر شد.
میراحمدی به اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی اشاره و تصریح کرد: کلاهبردار جوان در سال 94 نیز چند فقره کلاهبرداری مشابه داشته که دستگیر و زندانی شده بود.

رئیس پلیس فتای استان سمنان اعتماد به افراد ناشناس در دنیای مجازی را زمینه وقوع اینگونه جرایم عنوان و به عموم مردم توصیه کرد: برای خرید، فروش و پرداخت های اینترنتی خود به افراد ناشناس اعتماد نکنید.

سرهنگ میراحمدی در پایان از معرفی این کلاهبردار و ارسال پرونده به دادسرا خبر داد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!