0

ایران و ایتالیا ۷ میلیارد یورو قرارداد امضا کردند

دسته بندی ها : فضای مجازی 26 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 425 بازدید

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با بیان اینکه ایران و ایتالیا ۷ میلیارد یورو قرارداد تجاری امضا کردند، گفت: هر یک میلیارد یورو سرمایه گذاری صد هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

مهر: محمدرضا انصاری با حضور در شبکه یک سیما درباره جزئیات قراردادهای امضا شده در جریان سفر نخست‌وزیر ایتالیا به تهران گفت: ۶ قرارداد روز سه‌شنبه هفته جاری و ۱۲ قرارداد روز گذشته (چهارشنبه) میان ایران و ایتالیا به ازرش ۷ میلیارد یورو امضاء شده است؛ این قراردادها بیشتر در حوزه‌های نفت و گاز، نساجی، حمل و نقل و فناوری بوده است.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با بیان اینکه بیمه ساچه ایتالیا اعلام کرد ۴ میلیارد یورو را پوشش می‌دهد، افزود: این اقدام مهمی بود و در واقع، بیمه‌ها باید بانک‌ها را پوشش دهند تا بانک‌ها وام دهند و در ایران سرمایه‌گذاری صورت گیرد؛ بر این اساس، هر یک میلیارد یورو سرمایه گذاری صد هزار اشتغال در کشور ایجاد می‌کند و توسعه اقتصادی و رفاه مردم را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این تعامل تجاری میان ایران و ایتالیا موجب رونق می‌شود؛ در حالیکه در جهان رکود و بیکاری وجود دارد، بنابراین نگاهها به سمت ایران ۸۰ میلیون نفری جلب می‌شود و همه مشتاق همکاری با ایران هستند.

انصاری گفت: تجارت ایران با ایتالیا در سال‌های قبل از تحریم حدود ۷ میلیارد یورو بود و سپس به یک میلیارد یورو کاهش یافت که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تراز تجاری ایران با انعقاد این قراردادها افزایش یابد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!