0

انتقام تلگرامی همسر از شوهرش!

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیر خانمی که اقدام به توهین و افترا علیه شوهرش در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود، خبر داد.

پلیس فتا: سرهنگ “علی اعتمادی” امروز در جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به توهین و افترا در شبکه اجتماعی تلگرام علیه وی کرده اند، بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این که مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم که همسر شاکی بوده، شدند، افزود: متهم در بازجویی های انجام شده اختلاف خانوادگی و انتقام از همسرش را دلیل اقدام خود اعلام کرد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ”اعتمادی” در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل اینترنتی و سایر موارد مربوط به فضای مجازی با پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس kh.shomali_fata@police.ir و یا با شماره تلفن های 110 و 2-2182770 اطلاع دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!