0

برداشت غیرمجاز 202 میلیونی نتیجه اعتماد به متصدی کافی نت

رئیس پلیس فتای آذرباییجان غربی از دستگیری فردی که از طریق اینترنت اقدام به برداشت غیرمجاز 202 میلیون ریال از حساب بانکی یکی از مشتریان خود کرده بود ، خبر داد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا: سرهنگ ” کوره بلاغی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی مبلغ 202 میلیون ریال را از حساب او سرقت کرده اند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد؛ فرد یا افرادی با در اختیار داشتن اطلاعات عابر بانک شاکی ،مبلغ 202 میلیون ریال را از طریق اینترنت از حساب بانکی وی برداشت کرده اند.

سرهنگ “کوره بلاغی ” در ادامه تصریح کرد: با بکارگیری روش های فنی و شگردهای خاص پلیسی ، متهم که متصدی یک کافی نت در شهرستان ارومیه بود ، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت : متهم در بازجویی های بعمل آمده اعتراف کرد با برداشتن اطلاعات کارت عابر بانک شاکی که از مشتریان کافی نت بود اقدام به برداشت و سپس آن را به حساب یک صرافی در شهر تهران واریز، و دلار تهیه کرده است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد ، به عموم شهروندان توصیه کرد  : به راحتی به افراد غیر اعتماد نکنند و کارت عابر بانک خود را به منظور انجام عملیات های بانکی در دسترس هیچ فردی قرار ندهند تا از این طریق مانع سوء استفاده سارقان و مجرمان شوند

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!