0

امضای بزرگترین قرارداد برون‌دانشگاهی دانشگاه آزاد در خوزستان

دسته بندی ها : قرارداد پژوهشی 5 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 404 بازدید

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان خبر داد دانشگاه آزاد اسلامی این استان بزرگترین قرارداد طرح‌‌های برون دانشگاهی در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی را با مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان با شرکت ملی حفاری ایران (واحد اهواز) منعقد کرده است.

دکتر شهرام لک در گفت‌وگو با آنا به پیشرفت طرح‌ ساها در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: «این طرح در کلیه واحدها و مراکز استان خوزستان اجرا و مشخصات آزمایشگاه‌‌ها و کارگاه‌ها همراه با نرخ هزینه‌ها و سایر اطلاعات در سامانه مورد نظر به ثبت رسیده است. تا‌کنون 647 آزمایشگاه و کارگاه و 5 هزارو 754 دستگاه در این سامانه به ثبت‌ رسیده است.»

وی هم‌چنین درباره طرح شرکت‌های فناوری آزاد این استان گفت: «2 واحد دزفول و ماهشهر برای شفا اقدام کرده‌اند. واحد ماهشهر در حال گرفتن مجوز از معاون عمرانی سازمان و طرح واحد دزفول نیز به تایید هیات امنا رسیده است و زمینی به مساحت 21 هکتار برای این طرح اختصاص داده شده است.»

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: «هم‌اکنون 4 مرکز رشد دارای مجوز در واحدهای اهواز، دزفول، بهبهان و ماهشهر دایر است. همچنین 5 شرکت دانش‌بنیان در مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان دایر است که مشخصات 3 شرکت در سایت azadexpo.com ثبت شد.»

Screenshot from 2016-01-25 18:29:17

وی گفت: «سهم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از طرح‌های برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی 11% است. دانشگاه آزاد اسلامی این استان بزرگترین قرارداد طرح‌‌های برون دانشگاهی در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی به مبلغ یک میلیاردو 350 هزار تومان با شرکت ملی حفاری ایران (واحد اهواز) را منعقد کرده است.»

وی تعداد طرح‌های برون دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در سال 193 را 41 طرح اعلام کرد و گفت این طرح‌ها در سال 94 به 60 عدد رسید.

لک مهمترین طرح ‌های ماندگار فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان را ایجاد مرکز فعالیت‌های قرآنی امام علی(ع)، ایجاد نمایشگاه دائمی فرهنگی دانشجویان از سال 1392، تولید لوح فشرده چند زبانه خلیج فارس (فارسی، انگلیسی و عربی)، یادمان شهدای گمنام در محوطه دانشگاه‌های آبادان، امیدیه، اهواز، دزفول و…، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و لباس‌های محلی، اقدام برای ایجاد رادیوی دانشجویی، ایجاد نگارخانه ادبی-هنری شمس و… اعلام کرد.

وی افزود: «یکی از مهمترین طرح‌های فرهنگی ماندگار، یادمان شهدای آبادان است که هفته آینده افتتاح می‌شود.» لک میزان درآمد غیر شهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی این استان را 10% اعلام کرد، و گفت قرار است این میزان تا سال آینده به 20% برسد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!